Friday, June 08, 2007

Ocean's 13


انتظر هذا الفيلم بفارغ الصبر
هو الجزء الثالث من ثلاثية عصابة أوشن للأحتيال و النصب و السرقة
بناءاً على الاجزاء السابقة فالفيلم يدور دائماً حول تحدى سرقة من نوع ما
و لكن بشكل خفيف يظهر به طابع المرح و الفكاهة فى بعض الاحيان
فى كل مرة يزداد العدد واحد
فى الفيلم الاول
Ocean's Eleven (2001)
المأخوذ عن الفيلم القديم المنتج فى عام1960ببطولة جماعية أيضاً
و لكن طبعاً مع اختلاف تقنيات السرقة

و يزداد العدد فى الجزء الثانى
Ocean's Twelve (2004)
ليظهر تحدى السرقة مع أحد أشهر سارقى التحف فى العالم

و ها هو الفيلم الثالث يظهر فى السينما و أنتظر نزولى لأول أجازة لمشاهدته

*******************
للمزيد من المعلومات
تابع المواقع الرسمية للأجزاء الثلاثة المنتجة من شركة وارنر بروس

Ocean's Thirteen (2007)

6 comments:

koukawy said...

اغيظك .. انا نزلته من النت خلاص بس لسه هشوفه

Anonymous said...

انت فين من زمان يابنى
انقطعت اخبارك عننا مره واحده
انت هجرت التدوين ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟

kareem azmy said...

هاااااااااااااى
ازيك يا احمد
عامل ايه ؟ يا رب تكون بخير

أحمــــــــدبــــــــــلال said...

يا جماعة يا أصحابى يا حبايبى
أنا هنا و الله
بس عارفين الحياة مش سايبة للواحد فرصة يتنفس
و متشكر على السؤال عنى

كاوكاوى طيب ليه نبتديها بالغيظ كده ؟
وينكى وحشانى أوى
كريم كيفك انت ؟

اسكندراني اوي said...

ماشي هو عشان انا ما بتفرجش على افلام اجنبي يعني
ما بحبهااااااااااااااااش

علا من غزة said...



يحيا رابيد شير وتورنت واللي من فصيلتهم

انا نزلت الفيلم من حوالي اسبوعين وشفته انا واخواتي
:]

بس بصراحة الجزء ال11 لسه احلى واحد في الاجزاء التلاتة

اول مرور ليا هنا وان شالله مش حاتكون الاخيرة

تحياتي