Wednesday, August 06, 2008

I Want To Believe عاوز أصدق


لتجد الحقيقة يجب أن تؤمن

To fine the truth you have to believe



مازلت أحب سلسلة الملفات الغامضة

The X Files

المسلسل الخيال علمى الاكثر شهرة فى العالم

و بالرغم من أننى قد تابعت العديد من الحلقات بشغف عبر القناة الاولى فى برنامج أخترنلك

أو فى القنوات المتخصصة عند دخولى عالم الكابل الرقمى

ألا أننى لم أشاهد جميع الحلقات

ليس مثل مسلسل الاصدقاء

f.r.i.e.n.d.s

و الذى شاهدت جميع حلقاته بالفعل





و ها أنا أنتظر فيلم الملفات الغامضة الجديد لاشاهده فى السينما

و اللى شافه ياريت مايحرقهوش



هاقلوكم على رأيى بس لما أشوفه الاول

المهم انتوا بتحبوا المسلسل و لا لأ؟

http://www.xfiles.com/

3 comments:

hana zain said...

سلام بلال

و انت و الله مع اني لسه ما اتعرفتش عليك بما يكفي

الحلم اللي قريته عندي كان بسبب وفاة امي من اسبوعين

انا فهمت انك ما فهمتش ايه هيه حيثيات الحلم

لكن لو كنت قريت تحت شوية كنت ها تعرف

استنيت فترة علشان احلم بماما بعد وفاتها و اطمئن عليها و بعد مرور اسبوعين حلمت الحلم اللي كتبته على البلوح

الحمدلله و دي سنة الحياة 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

رضوى said...

اااه انا بحب اك فايل جدا

بس عرفت حاجة ضايقتنى
ان الراجل ده يهووودى
اضايقت اووى مش عارفة ليه ..اى نعم يعنى مش بحب الامريكان

بس اليهود حاجة مختلفة

بحس اوقات انى ببقى عبيطة جدا

دمتم بخير
تحياتى:panadol extra

أحمــــــــدبــــــــــلال said...

هذا أنا
أنا أسف لم أقصد هذا فعلاً


رضوى
أنا كمان بحبها بس مش لازم نبقى عنصريين زيهم
شارلى شابلن كان يهودى بس بحبه
و فى أمثلة تانية كتير هاكتبها فى بوست قريباً